02 Nisan 2009

TOPUKLU AYAKKABI

-Ahahah tatlım sen de çok ufak tefeksin.
-Hı hı farkındayım.
-Kaç senin boyun?
-1.60 da olabilirim 1.59 da 1.58 de.
-Ben 1.70'im
-Aferin sana. Boy ve zeka arasında bir orantı olduğunu mu düşünüyorsun?
-Bu da ne demek şimdi?
-Yani bununla böyle böbürlendiğine göre düşündüm ki boy ile zeka arasında doğru orantı olduğuna inanıyorsun. Ve sen o zeka ile olağanüstü birşeyler başarmış olmalısın.Aslına bakarsan ben böbürlenmenin hiç bir şeklini hoş karşılamıyorum ama yine de insanların doğuştan gelen özellikleriyle değil de kendi kendilerine başardıklarıyla böbürlenmesi bir ölçüde olağan karşılanabilir.
-Ne dediğini pek anlayamadım.
-Boşver yorulma. Espri yapıyordum.
-Hımm neyse. Bu kadar ufak tefek olduğun için kötü hissetmiyor musun?
-Yooo hissetmiyorum. Hissetmeli miyim?
-Yani ben senin boyunda olsam... Ne bileyim işte...
-Olamazsın zaten benim boyumda. Ama ben istersem senin boyunda olabilirim?
-Nasıl olacakmış o?
-Topuklu ayakkabı diye birşey duydun mu?
-Hımm...
-Şöyle açıklayayım; ben topuklu ayakkabılarla istediğim boyda olabilirim. Ama sen kısa olmak istediğinde olamazsın, ayaklarını kesecek halin yok ya. O nedenle benim boyum daha avantajlı görünüyor, ne dersin?
-Hımm evet doğru.
-Neyse.
-Evet neyse. Ben gideyim artık.
-Tamam. Görüşürüz.
Fotoğraf: www.girlzshop.com

36 yorum:

  1. Ayyy korkunç bir ayakkabı buuu:)

    YanıtlaSil
  2. Bence de:) Baktıkça ayak bileklerim ağrıyor :)

    YanıtlaSil
  3. o giyilmez ama yaa amanin ayagımda düşünüyorumda adım attıkça düşüyorum ben :D

    YanıtlaSil
  4. biraz zorlasan 1.80'seni buldururmuşsun ama meselemiz boy değil değil mi? Meselemiz ben olabilirim ama sen olamazsın deyip böbürlenmek aslında :)))

    YanıtlaSil
  5. gece gece çok güldüm :))

    YanıtlaSil
  6. üzerinde durabilsem bi kerede olsa böyle bi ayakkabı giymek isterim aslında. Bu da ona kapak olmuş ama haaa:)

    YanıtlaSil
  7. bu ayakkabı ile yürümek işkence gibidir

    YanıtlaSil
  8. ayakkabı değil de, neden böyle bi çıkış yaptı ki sana, arkadaşın değil mi???
    yoksa hem boyu, hem saçı uzun olunca, tepkimeye mi girmiş arkadaş... (((:
    sen de şirretimsi yaklaşmışsın olaya kediciim, haklı olduğu konularda kendini savunan insanlara bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
  9. Ben bir yuksek topuk kadini olarak, sonuna kadar savunurum topuklari..
    bayildim bu yaziya..
    ikinci bolumunu ben yazsam olur mu?

    YanıtlaSil
  10. Boyu konusunda kendi çabası olmamış ki... Kendi çabasıyla başardığı bir şey varsa bence onunla övünseydi keşke. Belki hoş görebilirdik o zaman.

    YanıtlaSil
  11. Bende boyu çok uzun olmayan insanlardanım hatta iş yerimde benden ve yaptıklarımdan pek haz etmeyenler arkamdan pigme diyorlarmış bunuda yeni öğrendim ama bu benim yapacaklarıma engel değil yada yaptıklarıma insanlar her şeyi bir kalıba sığdırmaya çalışıyorlar insanın ölçüsü yüreğidir bir tek bunu hep unutuyorlar ... :)

    YanıtlaSil
  12. Şu uzun boyları ile övünen insanları sevemedim ben nedense:))
    Çok güzel yakalamışsın kediciğim.Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  13. Kedicim, annemin bir lafı var: „Boy devede de var, ama bir kel eşşek çekip gidiyor!” der:))
    Seviyorum taşı gediğine oturtan insanları, arkadaşında aramış hani:))
    Sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  14. Yaşasın ne kadar güzel ben de kilolarımla barışıyorum istesem korse giyerek kendimi sıkıştırıp daha zayıf görünebilirim ama zayıf biri kat kat giyinse de kilolu olmaz sadece kat kat giyinmiş olur heyoooooo:)))))

    YanıtlaSil
  15. "Aşağılık" her zaman aşağıda olmak demek değildir kendini yükseklere çıkaranlar, yüksekten baktıkları için aşağılık olur aşağıdaki(ona göre)...
    oysa "aşağılık" olmanın aşağıda olmakla hiç mi hiç ilgisi yok, yukardaki de gayet tabii aşağılık olabilir...

    YanıtlaSil
  16. ufak tefek bi bayan olarak yazınıza bayıldım :)

    topuklu ayakkabıyı severim, arkadaşlarım "onun üzerinde ayakların ağrımıyor mu?" diye soruyorlar.. (tabi bu kadar yüksek değil) Cidden alıştıktan sonra ağrımıyor.. Kaldı ki orta son sınıftan beri topuklu ayakkabıya karşı zaafım var, alıştı sanırım ayaklarım :)

    YanıtlaSil
  17. dötü yere yakın olandan korkucan zaten Kedi'cim. Korksun dünya bizden :p

    YanıtlaSil
  18. bu ayakkabıyı alana birde dengede yürüme dersleri vermek lazım.Hiiiiç işim olmaz kışın bot yazın sandalet varmı ötesi ;)

    YanıtlaSil
  19. Sen uzun boylu mu yoksa kısa boylumu olansın? Merak ettim.

    YanıtlaSil
  20. akla zarar bir punto...

    YanıtlaSil
  21. Sonuna kadar kısa boyluyu destekliyorum.Böyle tahrik edici konuşulmaz ki "Devede de boy var amaaaaaa"diyorum.

    YanıtlaSil
  22. ahah tatlım'lı ilk cümlenin akabinde "eved çokşükür" diyip susturmak yapınız.

    YanıtlaSil
  23. YAĞMUR CADISI: Vallahi ben de o kadar yüksek ökçeyi düşünemiyorum. Ve onunla yürüyebilenin alnından öpüyorum :)

    EVREN: Kesinlikle meselemiz boy değil o aptalca böbürlenme. İnsan oluşunda kendi payı, emeği olmayan birşeyle neden böbürlenir ki? Çok saçma.

    SERA: :)

    GUGUK KUŞU: Kapak oldu da anladı mı emin değilim :D

    BERRİN AÇILMIŞ: Kesinlikle...

    SERZENİŞ MERAKLISI: Bazı insanlar cahildir ve ellerinde övünecek birşeyleri olmadığı için bu tip saçma sapan saldırılarda bulunur, alay ederler diğerleriyle akılları sıra. Oysa karşısında sahip olduğu boyu hiç de umursamayan biri olduğunun farkında değildi bu arkadaş :)Ben şirretimsi yaklaştım evet ama konu uzun boylu olup olmamak değildi. Tepemi attıran bu tip birşeyler üstülünlük kanıtlama teleşıydı. Oysa yine unuttuğu bir şey vardı bu arkadaşın, karşısında insanlarla değil sadece kendisiyle yarışan biri vardı :)

    MEHTAP P.G: Yüksek topukların zerafetini severim ben de. Ama çok zor onlarla yürümek. Makul bir yükseklük evet ama bu fotoğraftakiler gibi olan ciddi anlamda gözümü korkutur.
    Bayılırım o devam yazısını okumaya. Heyecanla bekliyorum.

    AYSEMA: Ben de bir ölçüde hoş görebilirim öyle insanları. Yani kendi çabalarıyla yaptıklarından belli belirsiz gurur duyanları. Ama böyle tipleri asla...

    ATEŞ BÖCEĞİ: Bir araştırmaya göre ufak tefek kadınlar daha yetenekli oluyorlarmış. Örnek Sezen Aksu :) Aynı fikirde misin?

    ÖZLEM: Ben sevmeyi bir yana bırak anlayamadım ki onları hiç :)

    BELGİN: Benim suçum yok Belgincim o beni kışkırttı :) Arandı yani. Nasibinde benim lafları çekmek varmış :D

    PSİKOPATİ: Bu da iyiymiş :) Yaşasın Pollyanna olmanın gücüüü :) Herşeye bir olumlu taraf buluruz alimallah di mi Psikopaticiğim :)

    CAN ANAR: Eh öyle...

    UVAKİMONO: Ben de düz ayakkabılar giymem ama çok yüksek topuk da canıma okuyor bir süre sonra. Bir de o topukların zerafetine bayılıyorum. O topuklar üzerinde yürüyen kadınları da takdir ediyorum.

    LA SANTA ROJA: Çok fenasın çoook Alice :)

    TABİAT ANA: Vallahi öyle. Denge nasıl sağlanır ki o topukla.

    ADSIZ: Ben ufak tefek olanım :)

    JOURNEY TO ORIENT: Hem de ne zarar...

    SUFİ: :) Konuşuyorlar işte...

    KRİSTİNA: Bu uzun arkadaş her fırsatta bu tip konuşmalar yapınca artık dayanamadım "bu kez kapama çeneni" dedim. Ancak böyle bir şamar sustururmuş onu anladım :D

    YanıtlaSil
  24. Bende bazen boyle ayakkabıların üzerine biniyorum..Valla o ayakkabilarin içinde insanın aklı kısalıyor.Dizlere zarar vermeden yürümek, akıl faliyetlerini de durduruyor.

    Uzun boyluların küçülmek için hep omuzları kambur durur..

    YanıtlaSil
  25. Gerçekten aklını alıyor o topuklar insanın. Ben geçen gün mahvoldum. Üstelik bu kadar yüksek de değildi ama tüm gün çıplak ayak yürüme hayali ile dolaşıp durdum :)

    YanıtlaSil
  26. Merhaba kediciğim, ben doğuştan uzun boylu olanlardanım, hani şu birtakim kişilerin endamıma bakıp ta kıskanacakarş cinstenim, ufak bir kızken kendimi çubuk krakere benzetirdim. En yakın arkadaşlarım hep orta boylulardı ve yan yana olduğumuz anlarda boyları daha bir kısa görünürdü karşıdan bakıldığında, yıllarca onlara senin anlattıklarını tekrarladım durdum, uzun boylu olmak elşmde değildi, öyle doğdum, öyleyim, dediğin gibi doğuştan gelen özellikelrimizle böbürlenmek ya da kendini yermek çok saçma davranışlar, büyüklük insanın kalbiyle ilgilidir sözü ise çok doğru. Tebrik ederim yazın için ..

    YanıtlaSil
  27. "Boşver yorulma. Espri yapıyordum." kısmından sonra hâlâ aynı şekilde devam etmiş ya. Pes yani.

    YanıtlaSil
  28. HAYATTA GİDERKEN: Hiç anlamamışımdır insanların doğuştan ship olduklarıyla böbürleniyor olmalarını. Bir de neden kıysalama yoluna giderler insanlar kendilerini birileriyle? Herkes kendi işine baksa dünya güllük gülistanlık olacak ya bu imkansız gibi görünüyor.

    PARPALİ: ah bu diyalog bir kezle kalsa iyi Parpali'm kaç deişik versiyonları yaşanıyor bir bilsen :)

    YanıtlaSil
  29. Ha Ha evet kesinlikle aynı fikirdeyim ve buna eklenecek daha çok isim var...:)

    YanıtlaSil
  30. ağzının payını aslında çok iyi vermişsiniz ama, anlayana tabii :)

    cuma akşamüstüm neşelendi sayenizde, acıdım karşınızdaki boyu uzun aklı kısaya...

    sevgiler.

    YanıtlaSil
  31. WİNDRİDER: Dilerim dersini almıştır bu kez zira ben onun bu böbürlenmelerini dinlemekten fenalık geçirmekteyim :)

    YanıtlaSil
  32. Akılsız başın cezasını ayaklar çekiyor....

    İnsan aklının sınırı yok. Bir süre sonra asansöre benzer ayakkabılar yapılabilir. Her an uzayan ve kısalan. Topuk değil ama kırmızııııııııııııı.........

    Muhteşem!

    YanıtlaSil
  33. Gerçekten böle bir şey olabilirmi.
    "Boyu uzun, aklı kıt"
    "Saçı uzun, aklı kısa"
    "Al boyunu, ver huyunu"
    "Ak akçe karagün içindir"
    "Dantel ördüm kestane, bizim Hamdi Baba Mersinli"

    Bu sondan ikinin konuyla alakası yok galiba değilmi :) Neyse konu neydi. Hı boyve aklı ve üretkenliğimiz. Şu yukarıda saydığım bir kaç deyimin binlercesinin halkın dudaklarında dolaştığını düşünsene. Düşünmüyoruz, üretiyoruz gibi garip olan ve çözümselliği iğrenti duyduran, bunaltan, kime anlatsam anlamaz kavramı çıkıyorki ortaya salla gitsin misali yuvarlamış atmışız lafları ortalık yere. Yine gariptirki kitleler bunları beğenmiş, yakıştırmış, ehli namuslu kesilip bu birkaç içi boş olan zayıflık nedeniyle otorite bile kesilivermişler. Adam oradan bağırıyor "oooo hemşerim biz o yolları çoktan geçtik, senden önce bir fırın ekmek yemişliğimiz var" Ya kardeşim sen baya kilolu olmalısın o zaman. Ben bir fırın yiyen adamın bu lafından bunu anlarım. Nedenmi adamda aslında arz ettiği konuyla ilgili alakadar belirtiler yok ama konuşuyor. söyleyincede olmayan şey yüzünden, söylediğine inanmak isterim. İşte bu adam obezmiş anlarım. Sen ne anlarsın. Kadın bağıra bağıra "benimki gece ilk defa atler giymedi, meğersem insanmış kız" şimdi ben bundan ne anlamalıyım. Atletle sevişirken hayvan olan bir adamın, atletsiz insana dönüştüğü o filim sinemalarda ıssız adam versiyornuyla oynamıştı galiba. Açıkcası ben hiç beğenmemiştim. Duygu sözlerde basite indirgenmiş, karakterler yapmacık, oyuncular yapıştırma gibi gelmişti. Birtek o son sarılma sahnesinde gözlerim dolup ağlayabilmiştim. Ondan öncesi berbattı bence. Yorum fazla oldu galiba durdur beni. En iyisi ben frenleyim kendimi.

    Güzel bir gün diliyorum sana.
    Sevgilerimle

    Ahmet

    YanıtlaSil
  34. UZAĞA GİDEN KADIN: Bu asansör ayakkabılar fikri çok ilginç olur :) Çok yaratıcı... Kırmızıyı ben de çok severim ama o korkunç topuklarla yürüyebileceğimi hiç sanmıyorum :)

    KARA KALEM: Şu film konusunda kesinlikle seninle hemfikirim. Son sahnesini çıkar gerisini at. Neden herkes bunca bayıldı ona bir türlü anlamadım. İnsalar konuşup dururlar be Ahmet. Yerli yersiz anlamlı anlamsız. En iyisi onların sözlerine göre değil kendi içimizin pusulasına göre yaşayıp gitmek.
    Günün güzel geçsin dostum
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  35. bu yazıya çok güldüm, cevaplardaki kıvrak zekaya ise hayran oldum :))

    YanıtlaSil
  36. Bana başka çare bırakmadı :) Öyle çok konuştu ki bu konuda ben de bu kez hakettiğini almalı diye düşündüm :)
    Teşekkür ederim. Gülmen beni mutlu eder :)

    YanıtlaSil

Ne demeli...

İnstagram'da tatlı tatlı gülümseyen, yüzünde güneşler parlayan gencecik bir kız gördüğümüzde o mutlu genç kızın bir gün biri tarafından ...