30 Aralık 2010

sana ve yeni hayatına...

İnsan özlemini içtiği çayla, sigarayla bastırmaya çalışıyor. Özlem tıpkı gövdemizin içinde kaynayan sıcak yakıcı bir sıvıymış gibi orada öylece dururken, çıkmasın dışarıya diye bunca çay sigara içmem. Bana kızıyorsun biliyorum. Parmaklarımın arasında duran sigaraya bakarken "içme kuzum, canım yavrum"diyorsun duyuyorum. Sus ne olur, sen kulaklarımda uğuldadıkça ben ağlamaklı oluyorum.

Ben her gün sana benzeyen adamlar görüyorum. Biri senin gömleğinden giymiş oluyor, biri tıpkı senin gibi konuşuyor bir başkası senin gibi gözlerini kısarak şakacı bir ifade takınıyor. Ve ben onlara bakarken her gün kaynayan kazanlara giriyorum. Sesin her gün her gece kulaklarıma doluyor, "kızııııım" diye çağırdığını sanıyorum bazen cevap veriyorum.

Ben seni özlemekten bitap düşüyorum, bilmiyorsun. Orada yeni bir hayatın başlangıcında duruyor olduğunu hayal edip teselli etmeye çalışsam da kendimi yine de özlemekten çıldıran ilk insan ben olurum diye korkuyorum. Ben artık içimde bir yara ile yaşıyorum. Senin eşyalarına dokundukça kanayan, seni düşündükçe kanayan, sesin kulaklarıma doldukça kanayan bir yara ile... Ve beni nasıl bırakıp gittin anlayamıyorum. Bu fikre bir türlü alışamıyorum.

Şimdi yeni bir yıla girerken dünya, senin yeni dünyanda bir bebek olduğunu sanıyorum. Tüm bu hayatın keşmekeşinden kurtulduğun için senin adına mutlu oluyorum. Bütün bunları düşünürken arkama yaslanıyorum ve artık yaslanacağım en büyük, en yumuşak, en sıcak arka-taş'ımın yerinde olmadığını korkunç bir acıyla farkediyorum. Ve sana deli gibi kızıyorum. Keşke sadece babam olsaydın keşke en iyi arkadaşım olmasaydın diyorum. Benden hem babamı hem de arkadaşımı almasaydın diyorum. Ben senin yokluğuna bir türlü alışamıyorum. Orada mutlu bir hayata başlamış ol diliyorum. Ve yeni yılını değil yeni hayatını seni kalbinden öpe öpe kutluyorum.

17 yorum:

  1. o da senin gözlerinden öpüyordur. anıların sırtını yaslayacağın yer bunu unutma kedicim.iyi yıllar sana da...

    YanıtlaSil
  2. oyy oy oyyyy,
    demekki özlemler acılar ne kadar da ortak. kızıımmm fısıltısını aleni 3 kez duyduğumu itiraf ettiğimde arkadaşlarım bana korkuyla baktı. onun gömleğini verdiğim kişi birgün gömleği giyip yanımdan geçtiğinde en az 10 şiddetinde ruhsal bir deprem yaşadım. ve hep rüyamda tabutundan çıkmaya çalışıp, kestane renkli, kıvırcık saçları olan 3-4 yaşında bir çocuk oldu.
    delirsen keşke, çıldırsan...ama özlemler çıldırtmayıp, olgunlaştırp erdiriyor ki asıl zor olanı da bu mu ki?
    kedicim sana ve nehrin karşı kıyısındaki babalarımıza: MUTLU YILLARRRR (tabi onların zaman kavramında yıl varsa:D)

    YanıtlaSil
  3. Resmin olduğu odada giyinemezdim:( Alışılmıyor yokluklarına alışılmasın da.

    YanıtlaSil
  4. sen yaz- anlat-özlemeye devam et ve çok sev yine Kedim, duyar onlar mutlaka... Tanrı'nın mucizeleriyle gülümser, sarılırlar sana, okşarlar saçlarını... Sadece yoklar sanırız, gittiler..Oysa oradalar, uzakta değiller, her yerdeler, hissettiğin gibi yanında aslında...

    Biliyorum zor...Bildigimden daha zor senin için onu da biliyorum.
    Benim de tek söyleyebildiğim bunlar.. :(


    öpüyorum seni..
    Kendin gibi güzel bir yıl geçir dilerim...

    YanıtlaSil
  5. Babanın ne kadar şanslı olduğunu düşündün mü hiç? Ben düşündüm...

    YanıtlaSil
  6. öyle sağlam, kopmaz, güçlü ve sevgi dolu bir bağ var ki aranızda nerede olursanız olun siz birbirinizi zaten yürekten görüp yürekten duyuyorsunuz eminim buna...

    ne şanslısın sen sevgili fulya
    ve ne şanslı sevgili baban...

    YanıtlaSil
  7. sabır diliyorum...

    sevgiyle

    YanıtlaSil
  8. Alışmayacağız da Kız kardeşim... Geçen gün dolapta deri montunu gördüm. Hiç kullanılmamış şık bir mont. Sevdiğim birine hediye etmek için taşımıştım TC'ye.. Sordum anneme: "İ.'ye versek mi?." Annem,"Civciv, gelecekteki eşine hediye eder.. Dolapta kalsın," dedi. Kızım, sevdiği adama babasının montunu hediye edecek diye "sevindim". İçim kavruldu ama.. alışamamakla yan yana duracak bir sevinç bulmak zorundayız. Bu hayatın keşmekeşinden kurtulmuş olduğunu ve yeni bir hayatın başlangıcında durduğunu düşünerek sevinç duymaya devam et canım arkadaşım. Özlemekten delirmek? O oldu zaten. Ama yaşayacaklarımız da var "özlemekten delirenler" olarak". Başka insanlarız artık..

    Sevgiyle canım benim..

    YanıtlaSil
  9. Nasıl alışılır ki..:(

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel bir yazı.. hislerin.. çok güzel anlatmışsın... Sana da mutlu yıllar.. mutlu ol!

    YanıtlaSil
  11. yaşlarımı tutamadım :(( aynı duygular aynı düşünceler boşuna kız kardeş olmadık değil mi...yanındaydık bugün ilk defa sensiz olucaz demeye gitmişiz gibi :( eşya konusuna gelince annem her seferinde ne yapıcaz diyor dursun anne daha var deyip geçiştiriyorum :(( sevgiler canım benim acımız büyük ama elden birşey gelmiyor bazen :(

    YanıtlaSil
  12. İnsan böyle bir duyguyu yaşadığında, önce anlamsız bir boşluk içine düşüyor ve sonra hayatın farklı bir boyutuna geçiyor sanki ve bir milat başlıyor hayatımızda.
    Salı günü çok çınlattım kulaklarını Fulya öyle iyi anlıyorum ki seni...

    YanıtlaSil
  13. KARA KİTAP: Dilerim orada iyidir, mutludur. Hep bunu diliyorum biliyor musun? Mutlu yıllar Sevgili Kara kitap herşey gönlünce olsun.

    GUGUK KUŞU: Ölüm bizi bir noktada buluşturuyor. Hemen hemen benzer şeyleri yaşıyoruz görüyor musun? Belki ancak böyle dayanabiliyoruzdur. Mutlu yıllar Guguk Kuşu'm. Sevgiyle öperim.

    NEHİR İDA: Alışılmıyor. Ama belki zamanla daha dayanılabilir hale gelir. Mutlu yıllar olsun...

    BRAJESHWARİ: Gitmediklerini biliyorum. Her ne kadar göremesek de hissedebiliyoruz değil mi? yetiyor mu hayır yetmiyor. Ama olsun. Çok öperim ben de. Gönlünce olsun hayatın. Seni seviyorum.

    AYSEMA: Ben ondan daha şanslıydım. Çünkü var olmuş ve olabilecek en iyi babaydı benimkisi. Bununla avunuyorum. O harika insanla çocukluğumu, gençliğimi geçirdiğim için hep şükrediyorum. Size herşeyin gönlünüzce olduğu mutlu bir yıl diliyorum.

    BEENMAYA: O bağ hala duruyor ve kopmayacak. Zaten tüm çektiğim acı da bu yüzden ya. Çok şanslıydım ben. Bilemiyorum babam da öyle hissetti mi benim için. Dilerim hissetmiştir. Mutlu bir yıl diliyorum.

    GÜLGÜN: Sabır... Buna gerçekten ihtiyacım var. Teşekkür ederim. Mutlu yıllar.

    KARÖSHİ: bu çok doğru. biz başka insanlar olduk artık. bir parçasını toprak altına gömen aynı kalabilir mi? Mutlu yıllar canım kızkardeşim...

    NEHİRE: Başka çare yok ki. Deniyorum şimdilik... Mutlu yıllar olsun.

    MERY DAIMON: Mutlu yıllar Mery ve teşekkürler...

    BURCU: İkimizi bir noktada buluşturdu bu acı. Ve ben biliyorum ki sen kalbimin ortasında yanan ateşi görüyorsun, ben de seninkini. Dayan kızkardeş, başka çaremiz yok. Mutlu yıllar diliyorum sana canım, herşey gönlünce olsun.

    ÖZLEM: Dilerim tahmin ettiğim şey olmamıştır. Hemen arıyorum seni.

    YanıtlaSil
  14. Her şeye alışılıyor sevgili dostum.

    Sizin ve sevdiklerinizin yeni yılını en içten duygularımla kutlarım.

    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  15. babalar bir başka sevilir ve babalarda kızlarını hep çok sever. şanslı bir kız çocuğunun en iyi ardaşıdır babası. gözümde iki damla yaşla okudum, hoş ben baba diye koşan bir çocuk görsem de hemen hemen aynısı olurum.

    babasının güzel yürekli kızısın sen, kendini şanslı hissetmiyorsa, çok şanslı hissettiğindendir bence.

    iyi olsun yattığı, büyüdüğü yer. yani yüreğin kedim. yüreğine 2011de de iyi bak dilerim...

    YanıtlaSil
  16. JİVAGO: Ben de mutlu bir yıl diliyorum Sevgili Jivago. Sevgilerimle...

    NOVELLA: Sevgili Novella'cığım bana iyi gelen sözlerine ve güzel dileklerine çok teşekkür ediyorum. Sana harika bir yıl diliyorum. Çok sevgiler...

    YanıtlaSil
  17. Nerden denk geldim bilmiyorum ama içime bir çok şey oturdu okurken

    YanıtlaSil

Ne demeli...

İnstagram'da tatlı tatlı gülümseyen, yüzünde güneşler parlayan gencecik bir kız gördüğümüzde o mutlu genç kızın bir gün biri tarafından ...