28 Şubat 2009

MEKTUP


Sevgili Dostum,

Uzun zaman oldu farkındayım. Sen farkında mısın yoksa hayatın akışına kapılıp unutup gittin mi? Bunun için sana kızabilir miyim? Alınabilir miyim? Elbette hayır. Hayat akıp gidiyor ve hepimiz bu nehrin üzerindeki sonbahar yaprakları gibi yüzüp geçiyoruz. Geride kalan ağaçları, çiçekleri ve herşeyi unutmuş olduğu için kim suçlanabilir?

Kış bitiyor dostum. Ve bahar her zamanki gibi dolu dolu geliyor. Yağmurlardan ve gri gökyüzü altında dolaşıp durmaktan sıkıldın mı sen de? Sanki o karanlığın saçlarına, gözlerine, ellerine ve yüzüne karıştığını hissettin mi zaman zaman? Erik ağaçlarının çiçekleriyle hayallere daldın mı bu karanlık göğe bakarken? Geçmiş baharları düşündün mü ya da? Kırları kaplayan sarı papatyaları, delice koşan çocukları, incecik gömleklerle güneşin altında oturduğun zamanları özledin mi sen de benim gibi?

Yarın dostum, yarın baharın ilk günü. Güneşli günler uzak değil artık. Papatyalar, gelincikler uzak değil. Sümbüller çıktı bile. Hayat Sevgili Dostum güneşli günler gibi olsun. Hepimiz için, herkes için... Dünyanın iklimine de gelsin bahar. İnsanların ruhlarına da...Dünyanın kahkahasını duymak fena mı olurdu, düşün. Hayal mi? Belki değildir. Değildir belki...

21 yorum:

  1. bahar da önce insanın içinde...
    içinde bahar yokken dağa taşa bahar gelmiş,orada burada karnaval varmış falanmış da filanmış...hava-civa gelir insana...
    içimize bahar gelsin...yüreğimiz şenlensin bir...cemre yüreğe düşsün önce...

    YanıtlaSil
  2. Tabi ya... İçimiz neyse göz dışarıda onu görür. Cemre önce yüreğe düşmeli, bahar önce ruha gelmeli...

    YanıtlaSil
  3. Bütün dostuna diledigin iyi dileklerin, cig gibi büyüyerek bütün insanligin olsun:))
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. mektup gelmiş senden... nasıl mutlu oldum... bahar geldi yüreğime okuyunca daha da mutlu oldum... duydun kahkaha mı değil mi?

    YanıtlaSil
  5. Ah gelse, bir gelse bahar güzel ülkemize! Ve tüm dünyaya!
    Önce tek tek yüreklere, oradan insanlığa...

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. BELGİN: Tüm insanlara diliyorum baharı. Çünkü bahar kalpleri yumuşatır... Sevgiler...

    EVREN: Duydum :)

    AYSEMA: Bunu ben de bütün kalbimle diliyorum. Şu koca kürenin arınıp durulduğu zamanları görmeyi hele de...

    YanıtlaSil
  7. Bahar gelsin ve hiç gitmesin yüreklerimizden.

    YanıtlaSil
  8. Baharı bekleyen kumrular gibiiii, sen de beni bekle sakın unutmaaa, ellerin havada gözleirn yoldaaaa, bir tanrıyı bir de beniii sakın unutmaaaa...
    diye bi şarkı vardı kim söylüyodu onu?

    YanıtlaSil
  9. ÖZLEM: Gitmesin...

    MUTFAKTAKİ DELİ: Zeki Müren mi?

    YanıtlaSil
  10. Sevgili kedi dostum;
    O güzel yazılı mektubunu aldım,ben de toprağıma düşen yağmurlarla ağaçların bitkilerin köklerini iyice besledim, şimdi güneşin sıcacık ısısıyla rüzgarın tohum transferini bekliyorum . Yavaş yavaş kabarıp, gerinip,çimenlerimi piknik sepetlerinize ve mutlu uzanışlarınıza açacağım.Kahkahalarımı duymak istemişsin yavaştan ben de çiçeklerle gülümseyip, meyvalarla kahkahalarımı duyuracağım sizlere.sevgilerimle, imza:DÜNYA

    YanıtlaSil
  11. ilk okuudğum yazınızdı artık sana yazmayacağım bir mektup diye başlayan o satırları okuduğumda bir kaç kelimemi yitirdiğimi düşünmüştüm. şimdi kışa bahar geldi..

    paylaşım için teşekkürler
    belki kelimelerimde geri gelir..

    YanıtlaSil
  12. SUFİ: Sevgili Dünya,
    Senin ağaçların çiçeklerinde patlayan kahkahalarını çok özledik. Göğsündeki yeşil çimenlerin kokusunu, ağaçların sanki bir gecede oluvermiş gibi şaşırtan yeşil yapraklarını, mavi göğünü ve güneşini de... Lütfen acele et. Ruhlarımızın buna ihtiyacı var.

    UZAĞA GİDEN KADIN: Artık yazamayacağım demiştim ama şunu da eklemiştim: "Bakarsın hiç beklemediğin bir anda yeniden kelimelerim kucağına düşer." :)

    YanıtlaSil
  13. "Evet kış bitiyor. Bahar yeniden uzak değil. Düş gibi yarınlar umrunda artık adamın. Umut diyor. Adını ben verdim. Söyle ona düş olup notasını bestelesin. Söyle ona arkadaşım düşümün önündeki tek engel bu iklimi bozulan, miadı artık çoktan eskiyip dolan, kapalı odalardaki kış ve tüm kışlar bitsin. Üşümeyelim artık yalvarırım dudaklarıma dolanan, yüreğimi sorgulayan notasız bestelerim. Bir şans ver tüm insanlık için tüm düşlerim gerçekleşsin" dedi kabil ve gardıyanının alnından öperek Tanrısını terk etti. Ona sorulan "umrundamı hayat" sualinin cevabını böylece verdi. Sonra ne yaptı biliyormusun. döndü arkasını ve yürüdü gitti.

    Buda mektubuna pul olsun arkadaşım.

    Sevgilerimle

    Ahmet

    YanıtlaSil
  14. aha bırakmamışsın cuma mektuplarını :) en kıskandığım kategorin bu ,bırakma tabii

    YanıtlaSil
  15. Kendi içimizi didiklemekten vazgeçince, dışımızda büyüyen baharı kendi iç odamıza taşırız. O zaman herşey bir bütün olur. İç ve dış. Biz ve bahar.

    Baharın gelişi kutlu olsun hepimize.

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  16. Neden olmasın bu seferde hayat bizim için şöyle bir kahkaha patlatıversin. Çok güzel bir güne başlama yazısı oldu benim için, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  17. KARA KALEM: Ne güzel ne güzel ne güzel. Çok teşekkür ederim. Bu pul değil taç oldu mektuba Sevgili Ahmet Bey. Yeniden çok teşekkür ederim.

    SİMİNYA: Özlemişim mektup yazmayı :) Dedim ya hiç beklenmedik bir zamanda belki yeniden :)

    KEDİLA: Kendi içimizi didikledikçe kararıyor gök. Bu yüzden hep bahar geç geliyor içimize. Aklını başına devşirme mevsimi belki de bu.

    OWL: Hayatın kahkahasını seviyorum. Ancak o zaman umut doluyor benim içime. Baharda patlayan çiçekler de dünyanın kahkahası gibi geliyor bana. Belki de bu yüzden böyle şaşkın bu yüzden hayran hayran bakıp kalıyorum göğe, ağaçlara ve dışarda olan herşeye...

    YanıtlaSil
  18. Dün ailecek bir doğa yürüyüşü yaptık, dağa tırmandık, bilumum ot topladık. güneş içimizi ısıttıkça biz çocuklar gibi şendik :) baharı tüm benliğiyle hisettik. ne güzel oldu bilseniz . Bu sabah işyerime geldim, kedinin bahar yazısını gördüm. Her yanım bahar oldu :)

    YanıtlaSil
  19. Ne güzel değil mi insanın içinde baharı hissetmesi? Gök sanki içimize akıyor :)

    YanıtlaSil
  20. içim huzurla doldu:)
    gerçektende ne güzel olurdu kahkahasını duyabilmek kendinden ve üzerinde yaşayan her bir canlıdan:)

    YanıtlaSil
  21. Hepimiz hayal edersek bunu, hayal etmekle de kalmayıp bunun için uğraşırsak neden olmasın. dünya yeniden kahkaha atmak için çok çok hazır gibi geliyor bana...

    YanıtlaSil

Ne demeli...

İnstagram'da tatlı tatlı gülümseyen, yüzünde güneşler parlayan gencecik bir kız gördüğümüzde o mutlu genç kızın bir gün biri tarafından ...