15 Şubat 2009

KAHVE KOKUSU GİBİ...

Sevgili Mevsimlerden Roma, T.U.B.A ve İMGE beni "i love your blog" ödülüne layık görmüşler. Mutlu oldum, gülümsedim. Her ikisine de çok teşekkür ediyorum.
1) Seni ödüllendiren blog yazarının linkini vermek
2) Bu ödülü başka 7 blog sahibine linklerini vererek göndermek.

3) Seçilen blog yazarlarını durumdan haberdar etmek.


Öncelikle şunu söylemek istiyorum ki blogumun hemen yan tarafında linki olan tüm bloglar severek okuduğum ve içten içe blog ödülüne layık gördüğüm bloglardır zaten. Aksini söylemek mümkün mü?

Ama eğer kurala bağlı kalınacaksa, ki bu hiç benim tarzım değil, 7 isimden oluşan bir liste hazırlayabilirim. (Bugün gerçekten kuzuyum)


Bir nedenim yok. Sadece onları okumayı seviyorum. Onların kelimeleri kahve kokusu gibi. Hep içimi ısıtıyor.Hepsi bu...

15 yorum:

  1. oy oyyy kaynar kazana attın beni şimdi. keşke dün tüm readırımı ortaya sermeden önce gönderseydin bu işaretli blog mimini. napalım başa gelen çekilir.

    YanıtlaSil
  2. Aslında hiç hoşlanmıyorum birkaç isim vermekten. Ama bugün bir değişiklik yapıp kurallara uyayım dedim :)

    YanıtlaSil
  3. Biz de seni okumayı seviyoruz.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. Senin yazıların benim demli çayım. Bazen ılık sütüm... Biliyorsun zaten ya yine de söyleyeyim dedim :)

    YanıtlaSil
  5. oooff ciddi sekilde bir guzel fincanda kahve ve yanında vanilyalı çörek istiorum şimdi sayende .)

    YanıtlaSil
  6. Benim de ödüllü yedilim arasında varsın Aydan Atlayan Kedi! Ama haber verme kısmını atlamışım ben galiba..:) Sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. LOLLA: Fotoğrafı görünce ben de hemen bir fincan kahve aldım ve yanında da bir dilim kek :)

    İMGE: Bu şaşkın kediyi bağışlar mısın Sevgili İmge? Küçük bir düzeltme ile hemen adını ekledim :)

    YanıtlaSil
  8. Estagfurullah, o benim şaşkınlığım olmuş aslında.. Ama adımı burada gördüğüme de sevindim sanki..:))

    YanıtlaSil
  9. Teşekkür ederim, ben de bu bloga baylıyorum, özellikle öykülere ve mektuplara.

    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  10. İMGE: ben de geç de olsa adını eklediğime sevindim.

    LUDMİLLA: Teşekkürler Sevgili Ludmilla :)Sevgiler benden de...

    YanıtlaSil
  11. Ben de sabah sabah mutlu oldum. Çok teşekkürler.

    Ve ayrıca şimdi sürekli izlediğim bir çok blogu da senin sayfandan tanıdım. Tekrar teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  12. Hep mutlu olun dilerim Sevgili Brajeshwari ve Sevgili Vladimir...

    YanıtlaSil
  13. Singamaraja reading your blogs

    YanıtlaSil
  14. hepsi iyi güzel... fakat o kalbin ne işi var fincanda? sıcaktır o eritir... (yanlış anlamayın kalp diyorum, fincanı eritir...)

    bir de not: singamaraja denen şahıstan korktum ben :) nasıl bir bakış o arkadaş öyle?

    YanıtlaSil

Ne demeli...

İnstagram'da tatlı tatlı gülümseyen, yüzünde güneşler parlayan gencecik bir kız gördüğümüzde o mutlu genç kızın bir gün biri tarafından ...