08 Mayıs 2011

onlar sizin oyuncağınız değil!

Herşey sizin oyuncağınız değil mi? Herşey sizi eğlendirmek için var. O yüzden saçma sapan partiler düzenliyor ve fikrini bile dile getiremeyen zavallılara o aptal kostümleri giydiriyorsunuz. Sonra da "ay canım benim ne tatlı oldular" diyerek başlarını okşuyorsunuz. Hayır hiç de tatlı olmamışlar. Onların zaten doğdukları andan itibaren elbiseleri var. O yüzden sizin saçma sapan kıyafetlerinize ihtiyaçları yok.
Zahmet buyurun da şu zavallının gözlerine dikkatle bakın. Ne görüyorsunuz? Ben dehşete düşmüş ve etrafında olup biten hiçbirşeye anlam veremeyen birini görüyorum. Siz hala onun bu kostümle tatlı olduğunu mu düşünüyorsunuz? O halde yazıklar olsun size. Bütün bunları yaptıktan sonra kendine "insan" diyen size bin kere yazıklar olsun.

HABER VE FOTOĞRAF: Hürriyet 

7 yorum:

  1. hayvan sevgisi mantıksal bir duyarlılık içermediğinde böyle oluyor sanırım.

    YanıtlaSil
  2. niyet ne olursa olsun, hep nefret duygusu uyandırdı içimde bu ben merkezci tutum. çünkü sonuç hayvanı kişiliğinden etme, insanlaştırma, onu yok saymaya kadar varıyor maalesef. ne zaman sokakta köpeğine ceket giydirmiş bi abla görsem yetkilileri aramak geliyor içimden ki, gelip kurtarsınlar o hayvancağızı diye. barınakların durumu iyileştiği gün yapacağım bunu, çok ciddiyim. bu nedir ya?!

    YanıtlaSil
  3. Karşısındakinin gözlerine baksalar, ah bir bakabilseler pek çok şey değişecek; ama yapmazlar, yapamazlar...

    YanıtlaSil
  4. PİKTOBET: Sanırım...

    AYSEMA: Zaten tüm sorunlar kimse kimsenin gözüne bakmadığı için doğmuyor mu?

    YanıtlaSil
  5. MEFİSTO: Evet haklısın insanın herşeyi insanlaştırmaya çalışmak gibi çok acaip bir tutumu var. Nedense? Ben çamaşır makinesine insan adı verenleri bile gördüm. :)

    YanıtlaSil
  6. bunu yapanlar şunu da yaptı: bir aksesuar olarak evcil hayvanlar! hepsinin köküne kibrit suyu!!

    YanıtlaSil
  7. İnsanın zalimliğinin sınırı yok gibi gözüküyor.

    YanıtlaSil

Ne demeli...

İnstagram'da tatlı tatlı gülümseyen, yüzünde güneşler parlayan gencecik bir kız gördüğümüzde o mutlu genç kızın bir gün biri tarafından ...