08 Mart 2012

saçmalıklar...

Bak sana ne diyeceğim, herşey böyle saçma sapan akarken, sen böyle kalmaya devam et e mi? Çünkü inan bana tüm bu sahtekarlık içinde sen benim tek gerçeğimsin.

Mesela ben o sersem adamın ağzını burnunu kırmayı hayal ederken sen bana böyle gülümse.Gülümse ki "amaaaaan boşver" diyeyim kendi kendime. Yok korkma, ben hayatımda kimseye vurmadım, ona da asla vurmam. Çok fazla öfkelendiğimde en fazla yapamayacağım böyle saçma birşeyin hayalini kurarım.

Ya da kendimi kocaman bir saçmalık yumağının içinde bulmuşken, elim kolum iplere dolanmış gibi hissederken sen gelip beni buradan tek bir sözcükle çıkar olur mu? Ve ben, tek bir sözcüğünün ve o deli olduğum gülümsemenin bu karmakarışık yumağı nasıl olup da çözdüğüne şaşıp kalayım.

Ah benim canım, hepsi çok saçma bütün bunların. Belki de bu yüzden seni bu kadar seviyorum. Saçma olmayan tek şey olduğun için...

Resim: Sir George Clausen

8 yorum:

  1. Ne güzel saçma olmayan bir şeyin hayatında var olması...
    Değerini bil bence kedicim ...

    YanıtlaSil
  2. sevgili kedi, yazını, acaba bunu bir hayal kahramanına mı yazdı, ümitsizliği ile okuduğumu farekttiğimde baya üzüldüm, böyle insanların varolabileceği ümidini ufaktan yitirmişim galiba:D

    YanıtlaSil
  3. canım ne kadar haklısın böyle gerçek insanlar hayatımızda olduğu için çok şanslıyız :)

    YanıtlaSil
  4. HAYAT İZLERİ: Belki hayatta saçma olmayan birkaç güzel şey vardır da biz körüzdür. olabilir mi?

    GUGUK KUŞU: Yok hayal değil o. Gerçekten var.

    NESRİN: Kesinlikle...

    N.NARDA: Neden üzgün yüz var?

    YanıtlaSil
  5. O değil de, bazen, aslında sık sık, özellikle otobüs gibi çok fazla insanın uzun süre bir arada kaldığı yerlerde, yanımdaki ya da karşımdaki insanlara sağlı sollu girişmemek için, ya da yanımda oturan herifi sırf kaşının üstünde gözü var diye ittirip atmamak için kendimi zor tutuyorum. Beni tutan tek şey de, beni öfkelendiren asıl şeyin hiç tanımadığım biri olmadığının farkında olmam oluyor genelde.

    YanıtlaSil
  6. ne güzel bir sevgi ifadesi bu..

    YanıtlaSil
  7. JEDİ LOST: Neden?

    MELANGE: Çok teşekkür ederim...

    YanıtlaSil

Ne demeli...

İnstagram'da tatlı tatlı gülümseyen, yüzünde güneşler parlayan gencecik bir kız gördüğümüzde o mutlu genç kızın bir gün biri tarafından ...