28 Mart 2011

sen...

Sen bilmiyorsun ama ben ne zaman seni düşünsem birşeyler patlıyor gökyüzünde. Kocaman bir gülümseme gibi diziliyor yıldızlar ve ay aşkla parıldıyor. İşte bu yüzden sevgilim ben seninle aynı göğe bakmaktan sonsuz bir haz duyuyorum.

Sen bilmiyorsun ama ben ne zaman ağlamaklı olsam gözlerimin önüne geliyorsun. Karanlığa dayanamadığın anda pencereden güneşin sızması gibi birşey bu. Geceden kör olmuş gözlerine günün dolması gibi birşey. Ve inan bana sevgilim dünyada var olmuş ve olabilecek en güzel şeylerden birşey.

Ve ben ne zaman anlamını kaybetsem hayatın sevgilim sen bir yerden ses veriyorsun. Sonra o güzel gülümseyişinle tüm gözeneklerimden içime doluyorsun. Aşkla inandırıyorsun beni hayata yeniden ve vallahi sevgilim sonsuza dek yaşamak arzusu uyandırıyorsun içimde.

Fotoğraf: Life

14 yorum:

  1. ondan benim de var:)hep hayatında olsun, hep mutlu ol.

    sevgiler çok.

    YanıtlaSil
  2. Sen de Sevgili Peri:) Zira hayat aşksız anlamsız...

    Sevgiler benden de çok çok...

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir yazı..Birkaç kere okudum..

    YanıtlaSil
  4. ne güzel duygular bunlar canım :) gerçekten herkesin hayatında sevgi ve aşk varsa herşey bambaşka hayat farklı yaşamın anlamı daha başka oluyor :)
    hep olsun o zaman o sevgili hayatımızda :) sevgiler canım...

    YanıtlaSil
  5. Sen hep,aşkı yazarken, cogaldiğin ışığı bize saçarken ben hep aynı kelimeyi sarfedecegim .."çok güzelsiniz"...

    Nazar değmesin... güzelleşsin..cogalsın... Daha çok yaz aşkı, aşık olmayı... yazdıkça çoğalsın inanç, umut ve kalplerdeki ışık...senden herkese ve herşeye....

    YanıtlaSil
  6. Sen seviyorsan sevilesidir...

    YanıtlaSil
  7. işte aşk bu!
    ne güzel ne güzel:))
    insanın yaşama akışını değiştiriyor:)

    YanıtlaSil
  8. Neden bunca süre ihmal ettim ki seni?

    Hani şu yasak olayı tamam da, benim de ihmalim var, bağışla bu Sazan'ı...

    Ve çok özlemişim seni okumayı...

    YanıtlaSil
  9. fotoğraf pek güzelmiş, yazın da öyle :)

    YanıtlaSil
  10. Yazınız bana "You are always on my mind, You're the one I'm living for
    You're my ever lasting fire..." şeklinde sözleri olan Ten Sharp'ın "You Are Always On My Mind" isimli çok sevdiğim şarkısını hatırlattı:)

    YanıtlaSil
  11. Cok güzel, içten, sicak bir yazi :)

    YanıtlaSil
  12. Ne kadar güzel bir yazı...Bunları yazdıracak kadar aşık olmak...Ne kadar şanslısın...

    YanıtlaSil
  13. HAYATIN SÜS PAYI: Çok teşekkür ederim.

    BURCU: Bence aşk zaten içimizde hep var zaten. Kendini anımsatmak için nesnesi bekliyor.

    BRAJESHWARİ: Evet yazalım ve okuyalım ki çoğalsın aşk. Belki o zaman değişiriz, güzelleşiriz...

    NEHİR İDA: :)

    FUL YAPRAKLARI:Kesinlikle başka görüyor insan hayatı aşık olunca..

    EGEMAVİSİ: Çok teşekkür ederim.

    SAZAN: Rica ederim olur mu öyle şey bağışlamak ne demek. Çok teşekkür ederim okuduğun ve özlediğin için. öpüyorum seni.

    BURCU SIDKISIYRIQ: Çok teşekkür ederim. Ben de sevdim fotoğrafı.

    EREN: Hemen dinliyorum şarkıyı. Anımsaymadım ama merak ettim.

    DS: Çok teşekkür ederim.

    GAMLI BAYKUŞ: Çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

Ne demeli...

İnstagram'da tatlı tatlı gülümseyen, yüzünde güneşler parlayan gencecik bir kız gördüğümüzde o mutlu genç kızın bir gün biri tarafından ...