02 Mart 2011

bloguma dokunma!

4 yorum:

  1. Benim eve uğrarlarsa ellerine tv kumandasını da vereceğim ben valla.

    YanıtlaSil
  2. Neyse ki dns ayarlarıyla oynayarak çözüme kavuşturduk. Kapıdan kovuyorlar, bacadan giriyoruz. :)Bakalım daha neler göreceğiz? Müsade edersen videoyu bloğumda paylaşabilir miyim?

    YanıtlaSil
  3. elbette sevgili Sanem. Zaten bana ait değil ki video. Bence herkes paylaşmalı bu videoyu.

    YanıtlaSil
  4. sevindim. sen de girebiliyorsun bloguna. beni okuduğunu da biliyorum. bak, sürekli yeni blogları izliyorum. yeni açılan blogları. okuru çok az olan, 3-5-20 okuru olanları. okuduğum blogları sürekli değiştiriyorum. arada yine eski izlediğim bloglara uğruyorum :)

    YanıtlaSil

Ne demeli...

İnstagram'da tatlı tatlı gülümseyen, yüzünde güneşler parlayan gencecik bir kız gördüğümüzde o mutlu genç kızın bir gün biri tarafından ...