13 Ocak 2015

6

Sizin derdiniz ne ya? Durup durup saçma sapan laflar edip zaten gerim gerim gerilmiş sinirlerimizi zıplatıyorsunuz. 6 yaşındaki çocuk evlenebilirmiş. Lafım sadece sana değil, senin gibi düşünen ne yazık ki bir sürü var biliyorum. Onun için hepinize söylüyorum. Bak şimdi aşağıya bir fotoğraf koyacağım. O fotoğraftaki kızın kendi kızın olduğunu varsay ve yanındaki adamın da kızın da yüzüne uzuuuun uzuuuun bak. Eğer empati yapabiliyorsan empati yap. Aman ha adamın yerine değil kızın yerine koy kendini. Zira bu lafı ettiğine göre kendini bugüne kadar kimin yerine koyduğun belli.


Ne görüyorsun? Baktın di mi kızın yüzüne iyice. Belki duymuşsundur bir haber vardı, çocuk gelinlerden biri kendini asmıştı. Ah şimdi sen bunun sebebi hakkında tahmin de yürütemiyorsundur. Zira kadın sizlere hizmet etmek için var, onun psikolojisi de neymiş di mi? Tabi o insan sayılmaz zaten, sizler gibi Allah'ın sevgili kulu olan erkeklere hizmet etmek, sizin mutlu olmanızı sağlamak için var kadın. Eğer bu sebeple varsa bir an önce hizmete başlasa iyi olur haksız mıyım? Mesela 6 yaş ideal. Babası ona 6 yıl bakmış. Şimdi onu satsın da hem 6 yılın  acısını çıkarsın hem de azıcık cebi para görsün. Sen de mal iyiyse elini cebine atmaktan çekinmezsin zaten. Ah öyle zavallısın ki karşındaki köle ne kadar küçük olursa kendini o denli güçlü hissedersin değil mi? Mesela koca pençelerinle suratına vurursan bir tane yere yığılıverir. O yerde sürünürken sen bir abide gibi başında dikilir, ayağını o sefil kölenin belinin üzerine koyar muzaffere bir komutan gibi göğsünü kabartırsın. Aferin sana. Senin hayatta olup olabileceğin şey de budur. Bak sana bir fotoğraf daha göstereyim.

Şu kızı görüyor musun? Yok yok hemen heveslenme keşke benim olsaydı diye, onu çoktan satmışlar. Zaten bu da nikah fotoğrafıymış. Yavrum kendini bir oyunun içinde sanıyor. Utanmış fotoğrafı çekilince. Yanındaki kim tahmin et. Evet evet o da senin gibi çocukların evlenebileceğini düşünen biri. Zaten düşünmekle kalmamış bir tanesiyle de evlenmiş.

Sahiden soruyorum, hiç mi için cız etmiyor, hikayeyi duyunca hiç mi miden bulanmıyor? Ve eğer bunlar olmuyorsa soruyorum sana, sen gerçekten insan mısın?

9 yorum:

  1. Böyle güzel toplumun yarasına parmak basan yazılar beğenilmiyor. eften püften paylaşımlar, yazanın fotosu bir şeye benziyor diye yorum alıyor. tebrik ederim Aydan Atlayan kardeşim. slm

    YanıtlaSil
  2. Yazık valla.. Zıvanadan çıkmış millet.. Allah akıl fikir versin.. Zira ciddi ciddi bu kişilerin akıl sağlığından şüpheliyim...

    YanıtlaSil
  3. İçler acısı bir dünya. Ağzına sağlık. Paylaşmadan edemeyeceğim.

    YanıtlaSil
  4. Böyle hastalıklı bir zihniyet, akıl sağlığından şüphe duyduğum iğrenç canavarlar. Delirmemek elde değil. Yasalar ne için var, nasıl engellenebilir bilmiyorum bu sapkınlık.

    YanıtlaSil
  5. sen benim canımsın. iyi ki varsın. güzel yüreğinden öpüyorum seni.

    YanıtlaSil
  6. Önemli bir noktaya değinmişsiniz.

    YanıtlaSil
  7. Bunu normal görenin akıl sağlığından şüphe ederim! Tartışma konusu bile eidlemez. Çocuk çocuktur, gelini melini olmaz!

    YanıtlaSil

  8. Sapkın zihniyetler dini kendilerine paravan yapıp, hayvani arzularına kılıf buluyorlar. ( tüm hayvanları bunun dışında tutuyorum. )

    YanıtlaSil
  9. FEYZULLAH KIRCA: Çok teşekkür ederim Feyzullah Bey.

    AG D: İnan bana ben de akıl sağlığından şüpheliyim bu insanların.

    İLHAM KEDİSİ: Çok teşekkür ederim.

    MUTLU KEÇİ: İğrenç canavarlar çok doğru bir tabir.

    AHMET: Teşekkür ederim Ahmet'ciğim :)

    TK: Yazmadan edemedim...

    MOR RİMEL: Medyanın sürekli çocuk gelinlerle ilgili acı hikayeler yayınladığı bir zamanda bu tür bir söylem akla ziyan sahiden de. Okurken ağzım açık kaldı.

    ÇINAR: Bu insanlıkdışı, akıl dışı. Bu adamları anlamak mümkün değil.

    YanıtlaSil