21 Şubat 2012

seni seviyorum, çünkü...

Seni seviyorum, çünkü dünyanın tozuna, çamuruna ve hayatın üzerimize akıtıp durduğu bütün bu pisliğe bulaşmamış haline hayret ediyorum. Sonra bir de aniden ortaya çıkıveren şefkatine... Merdivenin başında duran o kirpi saçlı çocuğun başını okşamana hayranlıkla bakıyorum mesela. Ya da sabahları yüzünde parlayan ışıklı gülümsemeye... 

Tüm dünyanın aç olduğu herşey sende biçimleniyor sanki. İşte bu yüzden güller açılıyor seni görünce yüzümde. Ve yine bu yüzden sevinçten içim içime sığmıyor sana baktığım anlarda. İnan bana herkes güzeller güzeli, iyiler iyisi sanıyorum sen buradan geçerken. Ve ancak seninle inanıyorum başka bir dünyanın mümkünlüğüne.

Seni seviyorum, çünkü sen içimde çok ama çok sevebilecek olan birinin varlığına yeniden inandırıyorsun beni. Yalansız ve riyasız konuşulabileceğine de öyle... Hatta biliyor musun bu yüzden incinsem bile gülümsüyorum. Çünkü incindiğim zaman biliyorum ki hiç yalan yok sende. Rol yok, oyun yok. "Oh be" diyorum sonra. "O kirli yüzlü yalancı adamların, yalanı bol sahtekar kadınların dünyasına ait olmayan biri var." Ve yine "oh be" diyorum. Yalnızca "oh be..."

Seni sen olmayı her halükarda başarabildiğin için seviyorum bir de. Ve bana yeniden böyle kendim gibi hissettirebildiğin için... Seni düşündüğümde herşeye "ne güzel" diyebilidiğim için, bana herşeye dayanabilecek bir güç verdiğin için ve elbette. 

Seni seviyorum çünkü sana bunu açıklayabilmek için binlerce cümle yazdırabilirsin bana. İşte bu yüzden burada duruyorum Sevgilim. Duruyor ve susuyorum...

10 yorum:

  1. "Tüm dünyanın aç olduğu herşey sende biçimleniyor sanki."

    Bunun için sevilmez de ne yapılır ki??

    YanıtlaSil
  2. Hatta biliyor musun bu yüzden incinsem bile gülümsüyorum. Çünkü incindiğim zaman biliyorum ki hiç yalan yok , rol yok ...
    cümlelerin hepsi birbirinden güzel ama bu cümleyi apayrı beğendim ... böle hissedebilmek ne güzel :)

    YanıtlaSil
  3. İfade tarzını çok beğeniyorum. Prpfesyonel olarak ne zaman yazacaksın? Bu konuda girişimlerde bulunmalısın artık.

    YanıtlaSil
  4. su damlasını nehre çevirebilen şeydir o... ne mutlu ona, sana size...

    YanıtlaSil
  5. Bir yerde okumuştum ama hatırlamıyorum.Birini neden sevdiğimizi düşünüp de söyleyecek şey bulamıyorsak, çünkü ile başlayan cümleler kuramıyorsak, işte o kişiyi gerçekten seviyoruz demektir, gibi birşeydi.Sahi öyle mi kedi?

    YanıtlaSil
  6. BOZBEK: Sevmek de biraz bu galiba zaten. Tüm dünyayı birinde biçimleniyor gibi görmek...

    NESRİN: Çok teşekkür ederim :)

    VLADİMİR: Ben hep amatör kalacağım galiba :)

    İBRAHİM ORTAÇ: Çok teşekkür ederim :)

    ADSIZ: Ben buna inanmıyorum.

    CORALİNE: :) Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  7. Yaşayan ve yaşatan bilir :)

    "Hisçe" diye bir dil var bilir misin? Ama His Dili ve Edebiyatı diye bir bölüm yok. O yüzden bu dili herkes bilmez, dolayısıyla tercümanı da olamaz. Bildiğin dillere bunu da eklemelisin. Hatta bir kartvizit bastırabilirsin.
    "His Tercümanı"

    YanıtlaSil
  8. her kimse bu sevilen kişi, bilsin ki çok şanslı....
    "İnsanları sevmek büyük hüner
    insanlarla beraber" (Arif Damar)

    YanıtlaSil
  9. MÜGE: Çok teşekkür ederim Sevgili Müge. Bu arada His dili ve Edebiyatı harika bir fikir bayıldım :)

    ARGOS: Seven midir şanslı sevilen midir sualine kafa yormaktayım pek uzun zamandır Sevgili Argos...

    YanıtlaSil

Ne demeli...

İnstagram'da tatlı tatlı gülümseyen, yüzünde güneşler parlayan gencecik bir kız gördüğümüzde o mutlu genç kızın bir gün biri tarafından ...